HTML

Hat(IR)e!

Ki szeretnem magambol irni mindazt a szart amit szereny kapacitasu agyam mar nehezen dolgoz fel es mielott ido elott csak ugy bekrepalna...

Friss topikok

  • Cuccos: Kedves Kukucs, mint blogíró: tahó vagy, mint mindig itt is, a pf-n is, és az is maradsz a c*gány g... (2019.07.19. 14:41) Az emberi butasag margojara!!!
  • Kadarka Jánoska: De nagyon rá fogsz baszni, ha számok helyett az ékezetes betűk hoznák el a gazdagságot! (2019.02.02. 23:05) Megvilagosodas :D
  • Kukucs: Inkabb adok neked 5 eurot hogy kapd be a faszomat! (2012.10.31. 23:49) Svenska, az elso gondolatok.
  • Kukucs: De megerositve amit irtal: ezt mi tudjuk a legjobban milyen fontosak ezek az oldalak mert nekunk c... (2010.11.18. 00:32) Agyglobalizacio
  • Qki: A UPC Mo-on is elég faszslukkoló szóval én meg se lepődöm... Az én korlátlan mobilnetem se korlátl... (2010.11.05. 11:10) UPC Communication Ireland Limited

Linkblog

Hogy mire jo a karacsony??? megmondom: arra hogy a szerencsesek meg szerencsesebbnek a csorik meg meg szarabbul erezzek magukat!!!! Arra jo bazdmeg... Aterzem en a karacsony szellemet a bibi csak annyi hogy eppen nem az utcan kell eljek meg a hid alatt aludjak....amugy minden jo es szep....emberek vesztegetik a penzuket faszsagokra annak akinek meg nincs egy budos buznyakja mint pl en hat mi meg erezzuk mely szegyenben magunkat mert nem tudunk a csajunknak uj ifònt venni de en konkretan meg egy szajbabaszott tabla csokit sem!!! Merhat hogy hogy jartam: En aki 8 eve melozok megszakitas nelkul...es soha meg csak munkanelkuli irodaban sem voltam hat most ugye muszaly volt! es mi tortent?? visszautasitottak a kerelmem!!! miert? mert a hatalmas havazasok kozepette (10cm) a posta dec 7-en este hozott ki egy nov 30.-i keltezesu levelet amiben az allt hogy hivjam fel a hivatalt dec 6.-an!!! ami ugy nem lehetseges...nem is probalom leirni, isten lassa lelkemet hogy igazam van de legalabb 5 napig probaltam megtudni hogy mit akartak dec 6an amikor is dec 15 en kozoltek hogy nem vagyok jogosult mert nem keresek munkat!!! persze az az altalam ismert legalabb 3-4 ember aki mar reg magyarorszagon lakik itteni segelybol ok biztos keresnek...... kozbe csak ketszer akartak ripityara torni a kocsim mintketszer csak a rutinomnak koszonhetoen nem tortent meg es persze meg a rendorseg engem baszogat utana veszelyes vezetesert.......most ugyis mindenki legyint hogy ja mer tenyleg veszelyesen vezetek!!! basszatok meg soha semmilyen balesetem nem volt es nem vesztettem meg el soha az uralmam az autom felett nekem ez eleg jo!!! na mindegy ugyhogy munkafronton kivul zajlik az elet!!! varjuk karacsonyt.... vasaroljon mindenki.... en csak egy dolgot kerek a jezuskatol....nagyon szeretnem meg latni a nagymamamat es uzenem neki hogy tartson ki nemsokara megyek haza!!!! Bekes unnepeket mindenkinek!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://irracionalizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr762527601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása