HTML

Hat(IR)e!

Ki szeretnem magambol irni mindazt a szart amit szereny kapacitasu agyam mar nehezen dolgoz fel es mielott ido elott csak ugy bekrepalna...

Friss topikok

  • Cuccos: Kedves Kukucs, mint blogíró: tahó vagy, mint mindig itt is, a pf-n is, és az is maradsz a c*gány g... (2019.07.19. 14:41) Az emberi butasag margojara!!!
  • Kadarka Jánoska: De nagyon rá fogsz baszni, ha számok helyett az ékezetes betűk hoznák el a gazdagságot! (2019.02.02. 23:05) Megvilagosodas :D
  • Kukucs: Inkabb adok neked 5 eurot hogy kapd be a faszomat! (2012.10.31. 23:49) Svenska, az elso gondolatok.
  • Kukucs: De megerositve amit irtal: ezt mi tudjuk a legjobban milyen fontosak ezek az oldalak mert nekunk c... (2010.11.18. 00:32) Agyglobalizacio
  • Qki: A UPC Mo-on is elég faszslukkoló szóval én meg se lepődöm... Az én korlátlan mobilnetem se korlátl... (2010.11.05. 11:10) UPC Communication Ireland Limited

Linkblog

Ma reggel aprilis masodika van es szokasos modon a kolkok ordibalasara keltem. Visszaugrottam az agyba es raneztem a telefonomra, az ido 8:48at mutatott. Ebben gondolhatnatok hogy semmi kulonos es misztikus nincs, pedig ennel durvabban nem is indulhatott volna a reggel a tegnap esti megvilagosodasom fenyeben. Amit most leirok lehet hogy csak egy veletlen egybeeses vagy valami amit a sajat fejem es kepzeletem szult, mindenesetre eleg durva es hatborzongato volt ahogy kijottek a szamok! Par honapja de az is lehet hogy tobb mint fel eve mar hogy van egy szam amire valamiert nagyon figyelek... Valahogy ez a szam veletlenszeruen feltunik mindenhol es valahogy az kezdett lenni az erzesem hogy ez a szam kovet engem! A szam minden magyar ember szamara ismeros lehet igy eloszor pont ennek kapcsan kezdtem el felfigyelni ra. Itt nem arra kell gondolni, hogy barmi is tortenne amikor meglatom ezt a szamot, hanem inkabb arrol van szo hogy hetkoznapi szituaciokban veletlenszeruen tobbszor latom ezt a szamot mint barmi mast. Kezdodott azzal hogy par napos elteressel mikor meloban raneztem az oramra mindig ugyanennyit mutatott majd mondjuk jott egy szamla es ennyit kellett fizetnem. Van egy Mariestad nevu sor amin szinten ez az evszam szerepel mint a termeles megindulasanak eve, es meg rengeteg rengeteg hasonlo egybeeses amikor ez a szam valamilyen formaban megjelent. Ez a szam az 1848. Nyilvan egy ido utan amint ezt az egeszet bebeszeltem magamnak az agyam sokkal jobban keresi is ezt ezt a szamot viszont arra hogy mit is jelenthet nekem ez a szam arra egeszen tegnap estig nem jottem ra. Elkeztem ugyanis arrol fantazialni hogy mi van ha nem veletlenul manifesztalodik ez a szam es mi van ha nem veletlenul tunik fel, vagy latom bele mindenhova az elozo honapokban!!! Idom mint a tenger amikor meloba megyek ugyhogy parszor atjarattam ezen a gondolataimat, probaltam megkeresni azt a szituaciot amikor ezt a szamot hasznalva valamilyen elonyre tehetek szert. Arrol ugyanis meg voltam gyozodve hogy ezt a szamot valamiert elem rakta valaki es csak omlik a kepembe, ez pedig csakis azert lehet mert valami jo fog kisulni ebbol, ha ezt a szamot hasznalom a jo idoben es jo helyen!!! Most nevetni fogtok de amikor az ember nyitott szemmel almodozik es messzire kalandoz akkor sokminden megfordul a tekervenyes fejeben , igy en addig jutotottam, hogyha belebotlok majd egy olyan tv-s vagy radios jatekba ahol egy bohom nagy szefet kell kinyitni es a kod 4 szamjegyu akkor tuti hogy az 1848 fogja nyitni, vagy a legyen on is milliomosban ez lesz a vegso valasz!!!!! Nevetseges tudom,kicsit olyan mint a gettomilliomos amikor az osszes valaszt valamilyen szitubol tudta a srac, de kb meg vagy 100 ilyen haszontalan szituaciot vazoltam fel magamban ahol ennek a szamnak a segitsegevel nyerhetek!!!!  Ahogy az elozoekben mar arrol irtam van egy tozsdei befektetesem ami azota is szepen all. Mostansag kicsit ugyan megtorpant mert a papirnak hatalmas a kitettsege a magyar politikaban es igencsak nagyban fugg attol hogy mi lesz a valasztasok kimenetele! De kb a lenyeg annyi hogyha a kormany nyer akkor a papirban rejlo hatalmas potencial kibontakozhat es innen meg sokszorasara nohet a ceg erteke es arfolyama is. Ha kormanyvaltas lesz akkor is megmaradnak de kb maximum ez az a szint ahol stagnalhatnak majd a jovoben. Nem keves a tet ugyanis a kormany maradasa eseten annyi penzrol beszelunk ami megvaltoztathatja a csaladom eletet/eletvitelet. Par eves tavlatban nagyon nagy novekedesi potenciallal rendelkezik ez a papir es koszonhetoen annak hogy nagyon az elejen szalltam be az nekem valami nagyon szuper lenne. Tehat barmennyire is utalom az egesz hazai politikat most fuggok a valasztasok eredmenyetol. Modhatnank ugy is hogy vagy Hatalmas Nyero vagy egy kis zsebpenz lesz az ami a valasztasokon eldol!!!! Es akkor itt jonnek a szamok....van egy masik maniam is ami kb csak annyi hogy jobban szeretem a paros szamokat es ez alol csak egyetlen kivetel van: amikor talalok! A tanyerra mindig mindenbol paratlan mennyiseget rakok....pl: egy hust vagy 3 hust de sose kettot... harom vagy ot pottyot a dekorbol de sose 4et....viszont minden masban meg a paros szamokat szeretem. Pl ez evszamokban is van egy olyan dilim hogy ha paros az evszam akkor az egy jo ev lesz...es igy tovabb!!! Mindenkinek van ilyen dilije ami nem komoly de azert figyel ra az ember...nekem az egyik ilyen az ez! Szoval tegnapeste gondoltam megnezem hogy szerencses napra esik e az en nagy napom amihez mar csak 1 het van hatra!!! Lefekves elott mindezt hangosan szamolva a fejemben: 2018 az paros ev jol kezdodik, aprilisban vagyis ebben a honapban lesz tehat melyik honap is ez??-meg mindig a fejemben- marcius az 3. honap akkor aprilis az negyedik honap! szuper ez is paros!! es vasarnap az melyik nap is?? 8.-a ha jol emlekszem!!! gyorsan megneztem a naptarat es valoban! 8. az vassarnap.... na mondom fasza ez is paros!!!!! Es akkor megcsapott: A VALASZTAS AMIN ELDOLHET AZ ANYAGI JOVOM A KOVETKEZO NAPRA ESIK: 18.4.8 vagyis 2018 aprilis 8 VAGYIS: 1848!!!!!! Hatborzongato felfedezes..... honapok ota erre a szamra koncentralok es probalom megerteni hogy miert....erre tessek! Hat ezert! Nincs ketsegem a valasztasok kimeneteleben es abban hogy ez a papir hatalmasat fog menni!!!! Egyszeruen csak tutom es erzem hogy igy lesz....Itt van ra a bizonyitek!!! Amikor beszalltam is hittem hogy ez lesz ami megvaltoztatja az eletemet/unket es most hogy a szamok is ezt tamogatjak mar tutira tudom!!! :DDDD 18484184844181814814814818481481848148148184814841 Tisztara mint valami filmben!!! :DDDDD De nem kanyizok es tenyleg igy tortentek a dolgok!!! Aztan lehet hogy csak valami oriasi random egybeeses de annak viszont eleg kiraly!!!!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://irracionalizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr3213799858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2019.02.02. 23:05:39

De nagyon rá fogsz baszni, ha számok helyett az ékezetes betűk hoznák el a gazdagságot!
süti beállítások módosítása