HTML

Hat(IR)e!

Ki szeretnem magambol irni mindazt a szart amit szereny kapacitasu agyam mar nehezen dolgoz fel es mielott ido elott csak ugy bekrepalna...

Friss topikok

  • Cuccos: Kedves Kukucs, mint blogíró: tahó vagy, mint mindig itt is, a pf-n is, és az is maradsz a c*gány g... (2019.07.19. 14:41) Az emberi butasag margojara!!!
  • Kadarka Jánoska: De nagyon rá fogsz baszni, ha számok helyett az ékezetes betűk hoznák el a gazdagságot! (2019.02.02. 23:05) Megvilagosodas :D
  • Kukucs: Inkabb adok neked 5 eurot hogy kapd be a faszomat! (2012.10.31. 23:49) Svenska, az elso gondolatok.
  • Kukucs: De megerositve amit irtal: ezt mi tudjuk a legjobban milyen fontosak ezek az oldalak mert nekunk c... (2010.11.18. 00:32) Agyglobalizacio
  • Qki: A UPC Mo-on is elég faszslukkoló szóval én meg se lepődöm... Az én korlátlan mobilnetem se korlátl... (2010.11.05. 11:10) UPC Communication Ireland Limited

Linkblog

 Kikapcsolni vagy bekapcsolva hagyni?? A legtobben azt valjak: ha en aludni akarok engem senki ne zavarjon!!! Ma magam szamara  egyontetuen bebizonyosodott, hogy mindig is nekem volt igazam ezzel kapcsolatban, hogy ejszakara(vagyis nekem az nagyresz napkozben) is bekapcsolva hagytam a telefonom. Miota van mobilom bassza eg megszamolni se tudnam hany embert vagy ceget atkoztam mar el amiert ejszaka vagy hajnalban kiverte az almot a szemembolt vagy szakitotta felbe az almaim. Es bar sokszor volt ennek elonye is meg hatranya is a vita ma reggel megdonthetetlenul eldolt! Ma reggel anyukam azzal ebresztett(majd 3 orat se aludtam es interjum lett volna 3 oraval ezutan), hogy Kisvardan vannak a korhazban nagymamammal es hogy adja nekem, hogy beszeljunk. Csak annyit mondott, hogy szeretne elkoszonni es hogy nagyon vigyazzak magamra meg a csaladomra es legyek jo fiu.......majd letettek. Soha ne kapcsoljatok ki a telefonotokat mert nem tudhatjatok, hogy mikor van ratok szukseg vagy melyik nagyonbeteg csaladtagotok akar toletek vegleg elkoszonni!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://irracionalizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr772580035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása