HTML

Hat(IR)e!

Ki szeretnem magambol irni mindazt a szart amit szereny kapacitasu agyam mar nehezen dolgoz fel es mielott ido elott csak ugy bekrepalna...

Friss topikok

  • Cuccos: Kedves Kukucs, mint blogíró: tahó vagy, mint mindig itt is, a pf-n is, és az is maradsz a c*gány g... (2019.07.19. 14:41) Az emberi butasag margojara!!!
  • Kadarka Jánoska: De nagyon rá fogsz baszni, ha számok helyett az ékezetes betűk hoznák el a gazdagságot! (2019.02.02. 23:05) Megvilagosodas :D
  • Kukucs: Inkabb adok neked 5 eurot hogy kapd be a faszomat! (2012.10.31. 23:49) Svenska, az elso gondolatok.
  • Kukucs: De megerositve amit irtal: ezt mi tudjuk a legjobban milyen fontosak ezek az oldalak mert nekunk c... (2010.11.18. 00:32) Agyglobalizacio
  • Qki: A UPC Mo-on is elég faszslukkoló szóval én meg se lepődöm... Az én korlátlan mobilnetem se korlátl... (2010.11.05. 11:10) UPC Communication Ireland Limited

Linkblog

Eleg sok dolog hianyzik innen marmint az itt eltoltott 3 evre gondolok ami jocskan tele volt agydurranto sztorikkal, itt mingyart ramutathatnek TORPE baratomra csak hogy egy utos peldat emlitsek.In medias res(ezt kigugliztam csak hogy helyesen leirjam) a mai illetve a tegnapi napom nagyreszet az hatarozta meg hogy be kellett menjek a munkanelkuli hivatalhoz a Polgar Jeno urhoz hogy segelyre vetemedjek. Megkertek, mivel nem elvesztettem az allasom hanem felmondtam hogy a kervenyemhez csatoljak egy kiserolevelet amelyen elmagyarazom esendo indokaimat erre a gaztettre! Megtettem! Szoszerint nem ideznem(foleg mert angolul van es Tomi elakadna a nehez szavaknal) de a lenyege es ide hagy terjek majd vissza....szoval bementem a megbeszelt idopontra varok a 3as szamu ablak elott es varom hogy szolitsanak.Kovetkezo tortent: Felgordul a fuggony es egy legalabb 200 kilos kibaszott dagadt voros, gusztustalan kb 40es no uvoltotte a nevem eszeletlen elbaszott kiejtessel. Odaulok majd atnyujtom a kitoltott 5 lapos dokumentumot amely minden adatomat tartalmaz, hozza bekerte az utlevelem es a lakas szerzodest is. Lapozgat, huzogat, majd megkerdi ahhoz a kerdeshez erve hogy mi az hogy I QUIT?? hat mondom az pontosan azt jelenti...WHY?? jon a kov. kerdes. Na es akkor itt vissza: mondom neki ott van a kiserolap amin leirtam hogy mikor elkezdtem ott dolgozni akkor meg megvolt a heti 38 oram + eleg jo borravalot is kaptam igy a fizetesem elerte az esetenkenti 550-600 eurot is. Majd leirtam hogy a munkahelyem es a lakhelyem a varos ket kulobozo oldalan van amit autoval hidalok at am ennek fenntartasi koltsegei kb 50 eurora rugnak hetente....majd kozoltem hogy az elmult ket honapban a munkarendem kiszamithatatlanna valt es a heti oraszamom 15-20 orara csokkent hetente valamint a borravalom majdnem a nullaval egyenlo!!! Tehat az igy kapott heti max 200bol meg lejon 50 a kocsira ami hagy nekem 150eurot egy hetre amiert 5 szor at kell kocsikazzam a fel varost! Persze eddig csak matek es valaki akar azt is modhatja hogy ennyi is eleg vagy az is sok, csak egy dolgot mindenki elfelejt: a munkanelkuli segely heti 200 euro!!!!!!! Szerintem eleg eszszeru indok nem??? Namost a dagadt geci vegigolvassa es ilyet szol: nem muszaly maganak kocsival mennie mehet tomegkozlekedessel is!!!!(dublinban minden ilyen eleg kozpontositott szoval ez legalabb 2 ora oda es 2 vissza 2 vagy 3 kulonbozo busszal amik dija 2.5eu kulon kulon ami szinten 50 eura jonne ki hetente) Mondom neki meg ha igy is tennek akkor se tudnek hogy hazamanni merthogy en ejszaka dolgozom es vegzek kiszamithatatlan idopontokban es akkor nincs busz vissza!! Gondolkozik.......,Ramnez...... es ilyet szol: AKKOR MENJEK BICIKLIVEL!!!!!! BUUUUUMMM es aztan minden elhalkult neztem ra vagy 15mp-ig szotlan, rebootoltam az agyam miutan teljesen lefagyott es megkerdeztem hogy ezt megis hogy gondolja?? Mondom a lakhelyemtol, lemertem, 35km-re van..AUTOPALYAN!!!!!!!! Bazdmeg az legalabb 50km kozuton.....3ora tekeres csak oda makkos cipo fekete ingben majd a managerem kozli ket ora mulva hogy nincs vendegunk mehetek haza meg 50km tekeres es a heten kerestem 50euroval kevesebbet miutan ezt 5 nap eljatszottam mint az a geci ir aki segelyen kap 200at es meg eleteben 28evesen egy napot nem dolgozott!!!!! HATMENNYAKUUURVAANYADBA!!!!!!!!!!!! innentol kezve nem ertem magamat, vajon mi tartott vissza hogy bebasszam az uveget egy pofan basszam a balnat vagy 6szor?? Mi kototte meg a kezem es fekezte gondolatimat??? Tehat tettem amit minden rendes ember tesz: mosolyogtam bologattam majd eljottem!! Valszeg indokolatlansag miatt vissza fogjak tartani a segelyt 6-9 hetig!! Mert a kiserolevelemben az indoklas nem volt eleg kimerito es mert egy szemet vagyok hogy fel mertem mondani a jol fizeto amugy is a kozelben levo munkamat!!!!! Hat ilyen es meg rengetek ehhez hasonlo sztori lesz meg(ezt a fasszopo nepet ismerve biztosan) olvashato itt a jovoben!!!!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://irracionalizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr542418674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Qki 2010.11.03. 10:59:16

Bazz, fasszopó egy bagázs ez... Sajnálom bro. A blogötlet viszont rohadt jóó! Majd nemsokára lesz fasza melód azt pofánröhögheted a köcsög bálnát.

m0rrI$ 2010.11.03. 16:01:38

sajna sehol sem fenékig tejfel az élet
süti beállítások módosítása